Im mniejsze dziecko, tym jakość relacji pomiędzy nim a wychowawcą jest istotniejsza i ma wpływ na jego całościowe funkcjonowanie. Na nauczycielach małych dzieci spoczywa ogromna odpowiedzialność związana nie tylko ze wspieraniem indywidualnego rozwoju dzieci, ale również budowaniem zasobów ludzkich w Polsce.
Filarem placówek wczesnej edukacji są profesjonalni wychowawcy i nauczyciele małego dziecka.
Program szkoleniowy przygotowany przez Ośrodek Szkoleniowy Instytutu Małego Dziecka zakład ciągły rozwój jakości placówek opieki rozwojowej i edukacyjnych. Koncentruje się na tworzeniu dla pracowników placówki zarówno warunków do rozwoju wiedzy i umiejętności z zakresu pracy pedagogicznej z małymi dziećmi i ich rodzicami, jak i rozwoju umiejętności komunikacji i współpracy w zespole.
Ośrodek Szkoleniowy Instytutu Małego Dziecka kieruje swoją ofertę szkoleniową do środowiska edukacyjnego małych dzieci:
Uczestnicy szkoleń uzyskują zaświadczenie o uczestnictwie w doskonaleniu zawodowym wystawione przez Ośrodek Szkoleniowy Instytutu Małego Dziecka im. Astrid Lindgren, wpisany do Ewidencji NPDN Samorządu Województwa Wielkopolskiego pod nr DE.II.2.1-4330-17/10.
Program szkoleń jest skonstruowany w oparciu o rozpoznanie potrzeb szkoleniowych środowiska edukacyjnego oraz pod katem maksymalizacji transferu zdobytej wiedzy do codziennej pracy w placówce. Szkolenia prowadzone są metodą warsztatową. Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe i publikacje przygotowane przez Instytut Małego Dziecka.
Osoby prowadzący szkolenie to doświadczeni trenerzy pracujący w Instytucie Małego Dziecka, mający zarówno doświadczenie w bezpośredniej pracy z małymi dziećmi i rodzicami, jak i w pracy szkoleniowej dla wychowawców i nauczycieli małego dziecka.
Aktualna oferta – szkolenie z Metody Projektów (I – IV 2020 rok)
Bardziej szczegółowe informacje można uzyskać poprzez kontakt: